Založ si blog

Archív: september, 2013

Urobme krok za život, aspon kondične

Pochod za život, znie tak honosne, však? Stretol som sa s viacerými, poväčšine dosť negatívnymi pohľadmi na túto akciu, ktoré neboli z dôvodu ateizmu, skôr išlo o druh nejakých zvláštnych predsudkov. Môj názor je dosť benevolentný oproti ostatným, keď chce niekto niečo robiť, tak keď napomáhame, aspoň neškoďme. Budem úprimný, na túto akciu choďte iba ak […]

Pokračovanie článku

Pravá Slovenská realita

V uplynulých dňoch som zaregistroval nejaký konflikt medzi rappermi Rytmusom a Rakbym. Ani o jednom som nevedel nič extra. Na moju škodu som do vyhľadávania v youtube zadal Rytmus. Po prezretí pár produktov jeho tvorby som ostal iba v nemom úžase. Kiež by ma nikdy táto zvrátená myšlienka nenapadla. Základňu fanúšikov tohto „umelca“ si neviem celkom dobre predstaviť. […]

Pokračovanie článku
Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

rigi

Moja úloha, ako blogera bude splnená ak si môj "článoček" prečíta aspoň jeden človek a nejak ho obohatí. Budem sa venovať témam z oblasti ekonómie, sociológie, manažmentu a politologie, ale rád zablúdim do všedného žitia, ktoré nieje vždy až tak všedné, tém blízkych každému z nás.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 34920x
Priemerná čítanosť článkov: 2494x

Autor blogu

Kategórie